fyratusentrehundrasjuttiotre:-

Sååååådärja. Nu var arbetspasset avklarat. Och nu sitter jag hemma hos Jonte helt ensam och väntar på honom, Sebbe och en annan. Hahaha.. hemskt det låter. Nåja.

Det är så här va: jag ska ut och segla i helgen, Skepp och hoj!
Jag får alltid lite panik när jag ska ut med båtar. Jag tror alltid att jag ska drunkna eller något.
Ramla i, bli uoäten utav hajar. ÅLAR. Alltid när jag drömmer om hav så drömmer jag att det är massa äckliga ålar där också. Jättevidrigt. Okej, det finns inga hajar i svenskt vatten. Eller någon svennebananhaj finns väl.
Jag tänker mer åt det här hållet. Jag ska sola ihjäl mig. Jag kommer bränna mig som fan. För använder jag solkräm blir jag väl klassad som tunnis. Och det vill jag fanimej inte. Jag skoja. Klart jag ska skydda min stackars svennehud. (lite blatte som inte ens vill synas)

Jallafall! Här sitter jag i mörkret för mig själv och har ganska tråkigt måste jag medge.
Kul att dom andra är och käkar tårta hemma hos Chrill. Jag sitter här som en jävla potatissäck och skriver en massa jävla bajs.

Jag ville kramas ikväll. Rakade tillochmed benen extra noga ifall att jag skulle bli ditbjuden.
Men nej. Så blidde det icke. Jag ska sova i TÄLT. Säkert ensam också.

FÖÖÖÖRLÅT. Vad deppig jag låter! Det ska faktiskt bli jötteroligt att göra någonting den här helgen.
Men jag kan väl ha velat kramats egenKligen med. Istället. Aja, ni fattar dealen.

Fitta osså, glömde min feta marabouchoklad nere i sushin. Fitta osså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0