ögonbajs

Idag kände jag för att sova aslänge, vilket jag egentligen inte gjorde. Vaknade av mig själv vid 9 och bar pigg. Men tvingade mig själv till att somna om. För det är sån jag är. Tvingig.

Vaknar vid 11 tiden igen av ett sms från Robert: "Har du körkort? Jag är nära Märsta och måste hem."
Nej, har fortfarande inget körkort. Jag orkade inte ens svara, så jag somnade om.

Vaknar vid 12 igen då M ringer. Jag halvsov så jag minns helt ärligt inte så mycket av samtalet.
Var nog inte något jätteviktigt isånnafall. Eller?

Sen ringer Karin och vi pratar i 3 timmar. Haha.. mycket intresssant.
Nu ligger jag och väntar på att hon ska komma och hämta mig.
Mysigt och sponatant. Sen ska jag mysa ihjäl mig med Molly. Ska vara låtsasmamma inatt. Det ska jag!


Jag är lite splittrad för tillfället. Att det är lite förvirring i huvudet på mig råder det ingen tvekan om.

Hormoner överallt.

Jävla brud man är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0