Det går bra nu, kompis det går bra nu

Ojdå, det var ett tag sen jag uppdaterade nu ser jag.
Jag har nämligen haft lite annat för mig. Liite viktigare saker för mig.

Jag har fått sova oensam 3 dagar i rad nu. Vilket är otroligt skönt. 3 är dock inte good enough.
Fast vi plussar på några dagar till framöver.

Idag är vi bortbjudna på julkalas i Märsta hemma hos Sandra och Dennis.
Känns oerhört vuxet och oerhört kul. Då alla (nästan alla) samlas som par. haha..
Det händer ju i genomsnitt typ, aldrig.

Jag har tagit ansvar för köttbullar och Sill idag. Duktig tomtemor!
Frågan är vad fan jag ska ha på mig. Jag vill och känner för klänning, men hur kul är det på en skala i det här jävla vädret. ÅÅÅÅÅJA!

Ja, juste.
Idag ringde det på min telefon. Det var Markus mamma. Han tyckte att jag skulle svara.
Men, där satt jag med ett helt knäckebröd och tomat i munnen.

- svara då!
- jaaegg kaen int *smulsprut*
- heeej, Josefine skulle svara men hon har hela munnen full med mat

Jossan-Kossan.

Anyhow. Jag måste springa ner till tvättstugan nu och klippa en tid om det ska finnas något rent här hemma sen.
Sen måste jag steka upp alla köttbullar och JA, göra allt annat som måste fixas.

NÄ, idag ska det drickas ful-öl och snaps!

tjofadderittan-laaaamboooo

Kommentarer
Postat av: marlene

Jaaa men det tar sån tid att lägga upp dom...

2009-12-21 @ 20:33:00
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0