Men vadfan..

E hade ju svinkoppor härom veckan. Vi brukar jämt disskutera om att vi alltid får allting. Alltså, ALLT!
Jag var livrädd att jag skulle få det och fick panik och blev hypokondrisk och det började klia och svida lite här och där på mig. Men det var bara inbillning, som tur var!

Nu sitter jag och CHATTAR med min pappa på fejjan och han berättar att han varit på sjukan med min syster och nu har hon fått svinkoppor! Fyfan. Tur att jag inte befinner mig i det hemmet just nu.
Jag orkar och har absolut inte tid med massa sjukdomar. Jag har haft för mycket av sånt i mitt liv!


update: fyfan vilken ful tjej som är med i Vem kan slå Filip & Fredrik? just nu. Liknar Idol-Ola litegrann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0