The show must go on.

Jag vill bara påpeka att jag är en utav många människor som skrattar förtjust åt människor som somnar på t.ex tunnelbanan, pendeln, bussen osv. Men igår -
Jag var där jag själv. På buss 676 mot Norrtälje satt jag och nickade och kunde inte hålla ögonen öppna.
Inte nog med att det var kolsvart ute, så hade dom mysbelysning i bussen.
Jag var förlorad.

Anyhoooooow.. Hälsade på lite "kollegor" och traskade mot båten för julbord.
Det var faktiskt riktigt lyckat, riktigt trevligt! Mycket gott. Speciellt Janssons. Det enda jag åt. Typ.
plus lite brieost och dadlar... och en skinkbit med senap.. och en liten bit gravad lax med hovmästarsås och och, en potatis. Sen var jag full. Ja, det med. Full. Full på julmurre, öl och en alldeles för mycket snaps.
Jag menar... jag och Camilla nästan slickade rent dom små flaskorna. Nä.

Jag tror att jag och min bror stod för underhållningen. Askul.

Jag får ju ta pauser här mitt i allting. Parlamentet och min favoritgirl Gynning.. och jag menar Johan Glans!

Men nu är jag tillbaka. puss..

Jag vaknade imorse av ett konstigt ljud. Ett ljud som lät som något, ja, konstigt. Typ ylande.
Jag trodde att det var Karin som pratade/lät i sömnen, så jag försökte titta på henne med ett öga.
Men hon verkade ju mer död än levande. Ljudet fortsätter och jag ser hur ett litet gulligt huvud sticker upp från spjälsängen en bit bort från sängen. Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa-h.
Jag lyssnade till mitt moderliga hjärta och gick över och tog upp lillfisen Molly. Hon tystnade på en gång och tyckte det var jätteroligt. Jag gav Karin lite ledigt. Höhö.

Snäll som jag är gick jag alltså upp TIDIGT. Bakis och jävligt på allerten! Satte Mollsan i barnstolen och försökte mata henne med yougurt. Men hon tyckte att det var roligare att mata mig och bita på mina fingrar. Det var väldigt roande! Bytte blöja gjorde jag också. Det var ett bra tag sen, men det sitter i!
Blöjproffset herself. Jag förtjänar diplom i att byta blöjor!

Sen åkte vi till donken, Willy och Rusta. Jag tänkte köpa mig en duschskrapa till min dusch. Eftersom att jag får mer som ett badkar efter en dusch. Men det fanns inte. OKEEEEEEEEJ. Så nu vet tomten vad jag önskar mig mer!

Sen åkte jag hem. Snor-trött. Sen gick jag in på PULSEN och storhandlade för mina sista 200:-
Jag äälskar PULSEN. På riktigt. Så hem, sen kom Lina hit och vi lagade mat. Fullkornspasta, ost/kalkonsås.
Från grunden alltså.

Sen stod One tree hill och Gossip Girl på schemat. Blev bara irriterad på alla tjejer som spelar offer som vanligt.
Nu är jag ensam igen. Och jag har fixat mitt internet! UTAN en karl, UTAN  kundservice. CREDD TILL MIG!

fred ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0