vip

Kan ni tänka er att min frisör öppnade hela sin salong bara för att jag skulle komma förbi?
Snacka om att jag njöt. Det var nästan som att få orgasm. "du vet att jag har stängt idag egentligen?"
O
ch nu är jag nästa helt blond igen. Eller jag är blond.. men jag har fyra olika nyanser i håret. Jävligt fint faktiskt!
Men KORT... hjälp. Folk på jobbet såg tom att det var kortare. snyft. Låt det växa nu.

I söndags åkte jag till uppsala och blev bjuden på thaimat. Fan vad gott det var. Mums.. sen vispade jag chokladpudding. Eftersom att jag hade en charmig en som stod och tittade finurligt på mig "snäääälllaaaa, är inte du sugen..lite? jooo.. kom igen då" och då pratar jag inte ens sex. Vi pratar chokladpudding.

Idag har jag knappt kommit upp ur sängen. Var tvungen att ta en citodon. (enda värkisar jag hade hemma) Jag har fått tillbaka mina förskräcklig mensvärkar. Mm, och det kom ju lagom efter att jag "slutat" träna. Jag hatar det här.

Men nu ska jag sluta klaga.

"Dina tankar styr dig, Du väljer hur du vill leva"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0