bubbel bubbel

Jag tog nog nyss rekord (för mig själv) i tid på dusch. Det blev tillochmed kallvatten till slut. Då gav jag upp,. Så nu håller jag på frysa ihjäl. Har både handduk och morgonrock på mig. Brrr brrr brrr.. kom och värm en frysande kvinna i nöd.
(typ....)

Nu ska jag OIRKA föna håret, ORKA platta det, ORKA klä på mig och ORKA koka makaroner.
Jag har slutat med alla "måsten". Nu ska jag bara börja orka, och ta mig tid till saker och ting.

Jag ska tillochmed ta en bild på mig själv med min nya telefon sen.
Kommer jag bli snygg?

Knappast troligt i detta tillstånd.

Tjingeling

p.s idag kollade jag på porr. i brist på annat

Kommentarer
Postat av: J

Jag var tillbaka på mitt gamla jobb, fast nu låg det mitt i falun. Du var där, en kompis till mig var där och emelie var där. Du var på smällen, rejält, och medan vi hade aw-bira på kontoret så försvann du. Jag började leta efter dig och hittade dig på en typ järnsäng ute på baksidan där du hade fött ett barn. Barnet var typ onormalt stort, typ fyraåring, och kunde redan säga ja nej mamma och pappa och sånt. Jag blev glad att barnet kunde prata för det sparade massa bekymmer och missförstånd, och sen minns jag inget mer... ^^

2009-01-27 @ 14:19:56
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0