long time no seen!

Jag blir nästan tårögd på riktigt att jag kan få använda en dator och sitta och blogga lite. Det var ju ett bra tag sedan. ELLER HUR? Nästan så ni också vill gråta. Erkänn.

Nu ska jag kortfattat gå igenom mitt liv dom senaste månaderna så ni hänger med lite. "häng med"

Jobbar fortfarande på sushin. Har allt ansvar som haver vilket jag delar med mig lite utav till min nyblivna kollega, BFF, Joanna Mattson. Vi är coola klubben på stockholm sushi nu mera. Kom dit och ät vetja!

Jag är fortfarande jättejättesingel. (otippat)
Jag är blond igen. Efter det mörka som jag aaaaaaldrig skulle ändra igen. Eller hur!
Jag har varit på kryssning, vilket jag HATADE innan. Jag hade så sjukt kul att jag inte ens ville kliva av båtfan.
Jag har firat midsommar och faktiskt hängt väldigt mycket på senaste tiden med min brors vänner. Den äldre alltså. Vilket jag borde sluta med. För fortsätter jag, kommer jag garanterat förbli singel för resten av mitt liv.
Men midsommar var underbart. Roligaste någonsin!


"hjälp! jag är en japan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0