Då var det fredag igen..

Igår vaknade jag jättejättetidigt. Fick ryck med Linda och hittade på...saker. Sen solade vi, sen åt vi massa, MASSA mat. Sen hamnade vi på bolaget med. Sen färgade vi/jag hennes hår och så drack vi öl. Dags-alkisar.
När vi satt och åt kom min frisör in. Jag trodde att han skulle döda mig för att jag färgat mörkt över det blonda vi gjorde sist. Så jag försökte bara gömma mig hela tiden tills han fick syn på mig och ropade "snygga Jossan" sen var jag tvungen att hälsa. Han sa inte ens något om min hårfärg. Han bara tog och smekte på mitt hår.
Linda kollar på honom och lyssnar efter ett tag "vadå,är du frisör eller?". Mina ögon höll på ploppa ut ur ögongloben.
Som att säga till Bradan Pitt "vadå, är du kändis eller?" Muhhhhhaha. Vi rullade därifrån sen iallafall.

Sen åkte jag in till söder för ännu mer öl. Gratis för mig så klart. Jag var så snygg.
Jag ville köra helkväll. Var sjukt taggad på att dra ut och bara skaka rumpan av mig, men det ville inte mitt sällskap.
Jag är verkligen back on track. Hahah.. Jag som absolut inte skulle dricka förens på min födelsedag (17/3)
Men det kommer det med. Sen går det. Naaaahaa.

Vad händer idag det? Det är fredag. Efter två omgångars tandborstning igår smakar jag fortfarande öl i munnen.

PLUS att jag har dagen-efter dubbelhaka. Jo, jag får det.


Sen kom fröken röd nu också! Yey..

Dvs blodfri på födelsedagen.


lalalalalala..


Kommentarer
Postat av: Jennie



Hej Hej!



Vill du att fler besöker din sida för att läsa

just det Du skriver?

Jag menar, ingen blogg utan besökare ;)

Inne hos mig finns en bra guide om hur du på nolltid skaffar fler läsare! Kolla under:

" Jennie Tipsar " :)



/Jennie - Diva -

2009-03-06 @ 15:09:53
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0