grattis på kvinnodagen!

Igår fick jag som jag ville. Dansa ihjäl mig helt enkelt. Jag försökte få med mig Sandra, hon skulle jobba. Linda låg i en säng och fick ligga. I guess. Sen ringde Malin, vi bestämde dejt för några glas på corner.
Sjukt trevligt. Jag blev bästis som vanligt med servetrisen. Det blev förmodligen två glas och en fishermanshot förmycket.
Vilket vi borde skippat.
Sen fick vi sällskap vid bordet bredvid. Jag fick ett frieri av faktiskt en söt kille. Hans sällskap var däremot inte söta. Någonstans. Sen drog dom och jag och Malin fortsatte våran kväll. Vi skulle inte gått ut. Men det gjorde vi iallafall.
Jag minns seriöst inte så mycket mer. Men det är väl så det ska vara. Varför blir man ALLTID för onykter på kc? Ingen vanlig fylla. Utan man blir mer... konstigt full.

Idag är jag bara bakis. Men mår som en kung iallafall.
Imorgon börjar mitt nya liv. Ett bättre, mycket bättre liv.

I like it..

Nu ska jag fortsätta rapa vodka och planera min födelsedag. Även om jag inte ens kan tänka.

IGÅR hade dolt nummer ringt igen. Två gånger. Jag hörde ingenting. Vad vill du mig?

Kommentarer
Postat av: Gud

haha du är så härlig :)

2009-03-09 @ 17:55:22
URL: http://stickitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0