Aaaajaa

Att drömma att man får SMS och sedan fortfarande tror att det var på riktigt när man vaknade är ju bara löjligt.
Fan vad löjlig jag är. Jag drömde att jag fick jätteroliga/gulliga SMS. Men som sagt bara dröm, för i min inkorg fanns det inget nytt. Bara gammalt. Suck.

Jag börjar facineras av alla dessa Törnberg's-syndrom som existerar.
Jag blir påmind om minst ett varje dag. Ibland är det sånt som också får mig att påminnas om att jag ALDRIG får bli på vissa sätt. Även om vissa redan är färdiggrodda i mitt huvud. Nevermind..

Men t.ex: min käre far har lagat middag och innan man ens hinner stoppa maten i munnen säger han;
"visst är din pappa världens bästa på att laga mat? Visst är jag?"
- kan jag få smaka på maten innan jag svarar på det? Tack!

t.ex: min storebror träffar någon av mina vänner för första gången;
"visst är jag den snyggaste killen du någonsin träffat?"
- ehm...

Jag själv behöver inte just den sortens bekräftelse. Jag vet allting redan.

Lagar jag mat, har lite sex, härmar någon, whatsoever så avslutar jag alltid med: "jag vet".

ha ha haaaaaaa.

JAG VET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0