Chock-torsdag.

Dagens dusch kan jag beskriva snarare som årets-dusch. Herregud. Jag är en ny människa!
Jag vet faktiskt inte hur lång tid jag spenderade där inne, men det var ju inte en snabbdusch direkt.
Nu tänker ni er att jag säkert var skitsmutsig. Vilket jag säkert också var. Mitt huvud såg iallafall som ett fågelbo med massa tovor och jag vet inte vad som fanns i mitt hår. Brödsmulor, fågelägg. Whatsoever!

Jag har iallafall peelat/skrubbat sönder min 3-dagars-svält-kropp. Ja, den är ganska svält.
Höfterna är in-tightade. Röven är nästan försvunnen. Benen är ju ja, som vanligt fågelben.
Men iallafall. Skönis. Men det slog mig en gång för alla att fyfan vad korta ben jag har till min 170 "långa" kropp.
Tittar jag ner så ser jag ju bara tuttar och min överkropp.
Och ni som känner mig och säger: "neeej det har du inte". NÄHÄ. Är det därför jag kan stå bredvid min ena anställda som är thai och är kanske 162cm och våra höftben slutar på samma ställe. YEAH. Juste.

Aja, nu är jag ren och har dammsugit lägenheten också.

Min bror ringde mig nyss,
- ööh Emma kan bara jobba dag imorgon så du får jobba kväll så du vet.. du är sjuk så du ska ju ändå inte ut!
- jaha okej..
- okej, bra.. pusskram hej


Min bror har aldrig i hela världshistorian varken sagt puss eller kram till mig. Jag började skratta. Han var väl på bra humör eller något. Jag säger det, MER KÄRLEK I VÄRLDEN. Eh.. fröken sverige.

tjingistjongis långkalsongis

Kommentarer
Postat av: Sylvia

han hade säkert fått doppa!

2009-11-12 @ 18:08:59
URL: http://sylvia.orgypistol.com
Postat av: juicy

Men usch. Då behöver han INTE säga pusskram till mig ;(

2009-11-12 @ 18:14:03
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0