Hårångest. Som vanligt..

Jaja, när jag har fått långt hår, lång lugg och är brun året om - kommer jag att bli brunett!
Just nu sitter jag bara och tittar på äldre bilder där jag var snygg och brunhårig. Men... MEN
Jag känner mig så pass bra och vet att om jag nu går över till att bli brunett IGEN, så kommer jag ångra mig efter en vecka och gråta blod och titta på bilder där jag är blond och SNYGG!

Förr i tiden så färgade jag håret efter vad den jag tyckte om tyckte jag passade i.
Jag har växt ifrån det stadiet nu så det tänker jag faktiskt inte göra.
Jag känner mig dock som en 14 åring med dåligt självförtroende när jag ser snygga tjejer, med snyggt långt brunt hår och hur alla dregglar efter dem. Själv känner jag mig trist och som en bajskorv i brunt hår. TRIST!

Men någongång i mitt vuxna liv kommer jag väl komma tillrätta med min naturliga hårfärg och slippa färga utväxt var 3:e vecka. Jag hoppas det iallafall.

Tack för din tid och att du läser om mina I-landsproblem. Nu kan ni titta på Faddergalan istället!

Kommentarer
Postat av: jennaaannnn

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! jag dör. jag älskar allas hår förutom mitt. jag drömmer typ om att ha långt fint tjockt brunt hår!

hade jag haft det hade jag varit nöjd med mitt liv.

2009-11-30 @ 21:10:30
URL: http://jenniestenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0