Hej mitt vinterland.

Mycket sömn jag fick inatt då. Har hostat lungorna ur mig, har ingen röst nu och har knappt ens kommit upp ur sängen och ändå måste jag hoppa i kläderna och åka och jobba nu.
Det här är en stor nackdel med litet företag med inte alls många anställda. Man FÅR inte vara sjuk, man KAN inte vara sjuk. Synd att klaga.

Jag har bestämt mig nu. Min katt kommer att få flytta ut till ett stort hus hos pappas chef. Det fungerar inte längre, hon gör mig psykiskt sjuk om nätterna och ja, jag blir galen. Hon får det bättre där. Bara han inte har henne som utekatt. Det är hon för fin för. Nej då. Låt henne klättra i träd, whatsoever. Nu fällde jag en tår.

...


Om du verkligen inte vill ha mig, bli av med mig. Jag går sönder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0