KA-TA-STROOOOOF!

Men ja, jag har blivit addicted to Paradise Hotel XL (varför heter det XL?)
Men jag börjar bli så irriterad. Redan.
Jag menar. Danska säsongen vinner med hästlängder. Danska människorna var det fart på. Här och där!
Hur strama är inte svenska tjejerna? Ok, Jackie. Hon är ett undantag. Men annars. Kräk-tråkiga.
Och hon Annelie? Har hon svalt en anka eller? Vad är det med henne? Är det sånt killar tycker är charmigt? Konstiga killar måste jag tillägga.

Ääääh.. släng in en Jacob och en Mads-Gleager i den här säsongen så det händer lite action!

att jag ens orkar bry mig. Eeeeehe.

Kommentarer
Postat av: Gud

Men gud, jag är helt såld på svenska paradise hotel trotts att det inte händer ett piss... jag måste va en mupp :)

2009-11-27 @ 00:15:09
URL: http://stickitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0