Musik skapar lycka.

GÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSP.

Ja, jag är otroligt, oerhört trött. Herremingud.
Jag har sagt till mig själv varenda kväll senaste veckorna "idag ska jag lägga mig tidigt" ja, jo eller hur.
Igår drog jag och Lina hem till Heidis nya crib inkluderat med Cribbe och Christian.
Jag skrattade så att tårarna sprutade och halsen gav upp.

Nattetid sov jag över hos Heids och Lina drog hem för att hon var bajsnödig. Sååååååååååååå mysigt. Älskar att hon ger mig det jag behöver. Ja, kanske inte allt. Men nästan. Jag uppskattar det jag får, om jag säger som så. Gosis.

Idag är det fredag. IGEN. Det är mycket välkomnat. Imorgon ska jag sova i hundra år. 
Vill gå i ide och vakna lagom till våren. Det hade varit perfekt.

Idag på väg hem från jobbet så somnade jag till på tåget och jag vaknar av mig själv snarkandes. Sen slumrar jag till igen och då skrattar jag. Sinnessjukt. Låt mig aldrig göra om det! Otroligt pinsamt.
När jag kommer till Märsta så går jag in på pressbyrån och impulsköper en bok.
'Ron Jeremy - Hårdaste mannen i showbiz' Det ska bli ett sant nöje att läsa den. Kanske.

När jag klivit av bussen och ska traska hemåt över gräset så glider jag ner i spagat och blir helt lerig.

UNDERBARA FREDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0