vuxenfrilla

Nu har jag sagt hej då till mitt långa sjöjungfruhår och välkomnat en kortare vuxenfrilla.
Tystnad, tagning, förändring. Jag gillat förändringar. Det känns så vuxet.
Vuxet är att skriva inköpslista till min storhandling på tisdag också. Jag kommer vara så himla fattig den här månaden så det är helt sjukt. Och med det kommer jag absolut inte kunna åka taxi. SNYFT!

Något mer vuxet? Jag har inte rökt en endaste cigarett sen i lördags. Duktiga jag. Man ska aldrig tvinga sig till att sluta med saker då blir det så himla, ja, påtvingat och då går det inte. Man ska bara sluta per automatik. Som jag. Jag hade inte ens tänkt sluta röka. Men när man inte ens tycker att det gott längre *(förutom när man dricker alkohol) så behöver man inte göra det. Tycker jag. Jag har inte ens känt behov av det när jag väntat på bussen/tåget. Jag fick ett sjukt sug igår. Men jag höll mig. Strongt av mig. Jag berömmer mig själv. Det är jag värd! Jag är inte ens sugen på att småäta. Jag tror bara allting hänger ihop med att jag mår så sjukt jävla bra nu för tiden. Allting bara vände. Yes yes YEEEEEEEEEES!!!

Det enda minuset just nu är att SATS-sport club kan faktiskt gnugga sina ansikten i en hårig röv. Jag tänker aldrig mer ha någoting på autogiro. Skitgrejer. Tack för den tiden vi hade. Nu går jag över till Fitness 24/7 istället.
Om det ens heter så? Då kan jag träna innan eller efter jobbet också. Mycket bra.

Idag blir det firre till middag.
Förresten.. det ligger fortfarande 4 stycken gädd-lik i frysen. Blir lika rädd varje gång jag öppnar det facket. Jag undrar hur många år dom kommer att ligga kvar där. Man vet ju aldrig med min pappa.

Mysfredag idag, inget annat.
Har inte råd.

Note to my self: köp ALDRIG hem köttbullar till din frys. Du vet hur illa dom och du luktar då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0