Bloody Sunday.

Fredag -  jobb jobb jobb. Sen var jag så sjukt sugen på att gå ut och dansa så jag drog mig till Solna och hem till Heidi för att dricka gammalt vin, fixa håret och lägga på ett ansikte för att efter det gå ner på "hörnet" där vi drack sliskdricka och blev bjudna på någon "gift"-shot utav bartendern. Schysst!
Sen kom Pamela och hämtade upp oss, sen hamnade vi i Tyresö? Eller?
Nåväl, där blev det mer vin. Mer shot. Mer bögar, mer flator. HÄRLIGT!

Sen blev jag bästis med Robin, som förvisso blev kär i mig. Hihi.

Efter det hoppade vi in i bilen igen vidare mot Paradise. På väg in i bilen så mådde väl inte Heikko så jättebra. Hahahah..
- "vill du att vi stannar?"
- "nej"
Sen ser jag hur munnen fylls och hon... sväljer. Gång på gång. Stackars!

Jag dansade tills stängning. Jag träffade en kund som jag lovade sushi för halva priset, ambulans kom.
Robin sprang runt och skrek "det är peeeeter, aaaaa det är peter som ligger där.. aaah det är PETEER.. fattar ni!?" Ja, ända tills den "riktiga" Peter kom gåendes mot oss "vart fan har ni varit!?".



   




Helt klart lyckad kväll.

Sen hemskjutsning till solna där jag och heidi moffa i oss MAX och dog en smula.
Sen hem och lägga oss i stoooora sängen och inta skedposition. Mysigt...

... ända tills min väckarklocka ringer och jag måste upp för att JOBBA.
Jag vågade inte ens resa på mig, för jag visste att: reser jag på mig nu. Då ramlar jag in i väggen.
Jag klev upp sakta. Vinglade omkring i hallen till toaletten där jag somnade. Vaknar och pratar med mig själv: "jag är ju föööörfaaan full".

Lördag - jobbade 12-22. Hem och däckade. Inte bara jag som gjorde.. en annan som skulle komma och däcka MED mig hade ju däckat på ett tangentbord. SKÖNT!

Jag har abstinens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0