"Franklin my dear, I don't give a damn."

Sjuka dagar. Verkligen.
Igår onsdag jobbade jag 11h, sen hem till Mia och det blev, eh. fest.
Nej, jag smuttade på en folle i 3h och moffade i mig massvis med chips och dipp. Det var betydligt mer intressant än vad ölen var. Mia blev full, Joanna blev också full. Inte jag, men kände mig ändå bakis imorse när jag vaknade med världens nackspärr efter att ha sovit i Mias på tok O-sköna soffa. Hon var iallafall gullig som hade bäddat den så fint till mig.

Idag har jag också jobbat 11h och haft inlärning med nya tjejen som ska börja.
Jag trivs bra som boss. även om jag kanske suger på det. OR NOT!

Abbe kom på besök som vanligt på besök. "chenne" hit och "chenne" dit.

Efter jobbet idag så gick jag övertill salongen (alltså 22.15) och fick mina naglar fixade.
Jag lever i lyx. Även utan pengar. gottcha...

Har nyss ätit "middag". Ja, jättesmart och jättenyttigt att äta det så här sent. Men min dygnsrythm är helt gaaaaaaaalen at the moment. Sen ska jag inte vara den, men jag har cravings på ALLT.
Fröken röd är nära ingång och jag beter mig som en gravid kvinna som vill äta allt jag ser och tänker på.
Jag blir sugen på saker jag ALDRIG äter. Men nyss så fick jag ett "sign" utav någon....
Jag satte mig i Mias totalt sönderknullade (på riktigt) soffa, den är förvisso justerbar, men fortfarande så hoppade den till och jag trodde jag tog  sönder den. Det gjorde jag inte. Men i detta skede så kände jag mig som en fet jävel och ville stoppa fingrarna i halsen. Imorgon ska min rythm bli normal igen, med normala ät-tider och tänka på annat än sånt man kan stoppa i munnen... eeeeeeeeeeeeller? Heeeheeeheheeeee.

Imorgon vill folk gå ut - jag vill inte dricka alkohol. På lördag är det inflyttningsfest hos Anne - KAN jag hålla mig nykter utan att hon trycker en tratt i munnen på mig och tvångsfyller mig med otaliga mängder alkohol. Det är fan frågan alltså. Vi får se,  vi får se.

Mina tuttar är som sten. Stenhårda.

Nu ska jag fortsätta titta på 2½ Men. goooodnatt.

besoooooosssssss!

Kommentarer
Postat av: Anne

Tratt?! haha, jag sätter ett sugrör i din vodkaflaska och sedan sköter du dig själv ;)

2009-10-23 @ 08:51:45
URL: http://annerosenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0