I can see your Halo.

Jag hade årets värsta huvudvärk inatt och trodde att jag skulle dö (som vanligt).
Kändes som att min hjärna skulle sprängas. Tog först en voltaren som inte hjälpte, timmen senare tog jag en Ibumetin som hjälpte lite. Vaknade senare av att jag inte kunde andas genom näsan så jag sprayade näshålen med nässpray sen kunde jag somna. Till slut. Med en liten pojke bredvid mig som låg och vände och vred på sig och pratade i sömnen. När jag vaknade till mitt i natten för att se om han levde så låg han med kudden nere vid mina lår. Hahaha.. Jag lät han ligga kvar. Han sov som en stock!

Idag så gjorde jag frukost till oss sen åkte vi och jobbade.

Nu orkar jag inte skriva mer, för Idol börjar nu och vi ska ha soffmys.

:) besos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0