OktoBRE!

Jag hamnade hemma hos amanda igår och fick spendera natten med henne.
Jag menar, i brist på annat.

Sen hade jag faktiskt bett henne att INTE väcka mig eftersom att jag ville sova ut idag efter många dagars långa jobbdagar och idag börjar jag 17.00 så vill ändå sova ihjäl mig.

Men nej! Kvinnan går upp tidigare, hoppar på mig "blir du irri nu? haha" Irri? Jag blir förbannad.
Inte nog med det så har jag drömt att jag blivit jagad av vampyrer hela jävla natten.
Jag kunde flyga. Jag kunde försvinna ifrån dom. Den här drömmen har jag drömt förut också.
Jag undrar om den inte påminner lite om Twilight.. eller inte, jag vet inte. Minns inte.
Men det är iallafall en annan vampyr som får mig att blöda på olika ställen och suger i sig det, för att jag INTE ska bli en vampyr. Jamen ajaaaaa...

Idag ringde det faktiskt en tjej på jobbet. Kul att jag svarade med min nyvakna mansröst.
Så idag ska jag intervjua henne. Förmodligen anställa henne så fort som möjligt.
Please god, snälla låt mig hitta en grym personal nu! TACK.

Jag känner på mig att oktoberhostan smyger sig på i halsen på mig. Fan rå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0