Typiskt.

Har jag inte sagt det förr, säger jag det nu.
Jag ska SLUTA upp med att se fram emot saker, hoppas och LÄNGTA.
När jag gör det stöter jag alltid ihop med problem på ett eller andra sätt, OSCHYSST tycker jag!
Andra kan få längta och se fram emot- i flera månader/år. Men inte jag, inte ens en endaste dag.

Jag bokade biljetter tur/retur till Falun igår kväll eftersm att jag ska hämta Benjamin.
Får SMS imorse om att han måste ta svinisvaccinet idag eftersom att han ingår i en utav riskgrupperna. Idag. Klockan 15.30. Jag är framme i Falun 14.30. Jag löste det iallafall. Jag följer med när han ska ta sprutan, sen åker vi hem tillsammans.

Men det är ju verkligen min vanliga tur. Å se hur ego jag blir egentligen.
Men det skiner jag i. Jag har lärt mig av mina misstag från förr att alltid också gå på "dumma" bortförklaringar" Nu var det här verkligen ingen dum bortförklaring så nu åker jag dit och hämtar min lilla solstråle som jag i värsta fall kommer att få bära sen.

Seriöst, mina pattar är som ett par stenbumlingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0