are you ready to fly?

Snart går jag in i andra veckan med min missbildade köttbulle-tå och nej, jag har fortfarande inte besökt någon läkare. Jag orkar verkligen inte. Jag har varken tid eller råd med sådant dravel.
Jag knaprar iallafall något som påminner om voltaren, men det är inte det. Det är något annat.
Jag mår illa av dom, faktiskt. Det bildas liksom... gaser. För mycket av det också. Aouch.

Mia ringde till sin pappa idag som hade haft något liknande. Han sa att jag skulle fortsätta knapra dom.
Men också att jag verkligen ska undvika fisk, skaldjur och alkohol, framförallt ÖL.
Jag menar, OK. Kanske därför jag inte blir bättre eftersom att jag förutom hamburgare (usch) har levt på sushi den här veckan. Jaha, då var det bara 'hejdå' med sushin igen. Och ingen alkohol i helgen.
Fan, C har ju köpt hem fina viiiiiner som jag ska få smaka på när jag kommer. Men om jag avstår ölen, kanske jag kan ta något glas vin? Vad tror ni? Aaah. Snälla rå.

Den här veckan har verkligen varit en bra vecka, förutom att jag inte fick ledigt imorgon. Så jag kommer åka till Linköping på lördag istället. Snark.

Jag har blivit Hammarbyhöjdens lilla prinsessa. I like. Koko kan inte ens titta på mig utan att tala om för mig hur vacker och seeeeeexig jag är. Inte Abbe heller "du får välja själv vad du vill vara idag, kan inte sätta ord på det".
Nuzze tycker jag blir vackrare och vackrare för varje dag som går, haha.
Och den andra George, Josef... eller vad-han-nu-heter han bara ler. Å, då är han ändå den som ser bäst ut.
Dem tycker att det lyser om mig.

Kan finnas vissa anledningar till det med. Å, nej. Det har ingenting med nakenhet och annat smask att göra.

Det kan ju också ha att göra med att jag i två dagar nu har ätit ihjäl mig på svenska hallon och jordgubbar.
Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudars vad gott det är!

Nu har jag tittat klart på Guldkompassen också. Jag har liksom box nu så jag kan ju liksom välja och vraka.

Nä, nu ska jag titta tågtider.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0