Ciao Bella!

Idag var nog den första riktiga invigningen av hösten, om jag får säga det själv.
Har dumpat gladiator-sandalerna och endast linne under kavajen till riktiga skor och kofta. Känns ju så där!
Spöregnade och var mörkt när jag åkte till jobbet. Mitt parafly blåste sönder, kul det med.
Men när jag anländer till Hammarbyhöjden så är det sol och ganska halv-varmt.

Abbe kom förbi och sa att jag var riktigt snygg idag.
Säkert för att jag hade tvättat håret och fixat det. Skulle tippa på det!

Efter jobbet gick jag och hyrde film. 'ciao bella' och eh och.. en annan svensk film. Öh..
Jag minns inte ens vad den heter. Det är halvnakna män med badmössor på skallen iallafall.
Ni vet nog vilken jag pratar om. Thomas i videobutiken tyckte inte alls om mina filmval. Han vill ju verkligen att jag ska hyra 'män som hatar kvinnor'. Får bli den nästa gång så han blir nöjd.
Kanske jag med?

Sen har jag faktiskt köpt en bok idag också. Ja, en bok man läser. På riktigt.
'Sex & Kärlek" av Katerina Janouch. Vad annars... tänkte köpa boken om Edward och Bella med. Twilight. Inte för att boken hette så, men iallafall.

Imorgon jobbar jag 12-22. Hua!
Blir tidigt ikvöll... eh, heheheheh.

Ring mig nu, gullis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0