döing

Jag är fullkomligt urpumpad på energi.
Har stått upp 10 timmar i streck.  jobb jobb jobb... Ja, vad är väl en bal på slottet?

Yoyo var jättegullig, hon hade köpt fem armband till mig från Thailand.
"om du inte vill ha, släng dom".
Vad tror hon att jag är för någon? Slänger ALDRIG något jag får.
Eller beror väl på vad.. men det här var gulligt.

Nu har jag precis tagit en orange värktablett som ska lindra inflammationer.
Jag förstår faktiskt inte egentligen hur jag vågar medicinera mig själv, utan att någon läkare har sagt det till mig.
Hahah.. "nej vadå, jag gör som min mamma säger åt mig att göra".
Känner mig lite yr just nu, kroppen slappnar av.

Behöver ju förvisso inte vara tabletten, att jag ligger i sängen och är otroligt trött kan ju ha en inverkan det med.
Och snart ska jag upp igen. Åka till Uppsala, Almunge ut till Marlené och finputsa mitt barr!
JAG LÄNGTAR!

Aaaaaaaaaaahhh.. det känns jötteskumt i min tå nu kände jag. Det här kanske kan vara något iallafall.
Soft.

Fick ett SMS idag: "Vill bara säga att jag gillar dig Josefine"
Jättegulligt. Det gjorde mig jätteglad. fniss...

Nej, nu ska jag nuppa kudde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0