en josefine-kille

Aaaaaaaaaah, nu ligger jag som en slappis i sängen. Men det har jag inte gjort hela dagen.
Idag har jag faktiskt varit i värtahamnen/frihamnen? och hängt med tv4 gänget. haha.. På riktigt alltså.
Först fick vi träffa ett annat 'par' som också hade sökt till programmet. Galna.
Sen fick vi skriva på lite papper om oss själva och att dom äger rättigheterna av allting som filmas osv. Lite läskigt faktiskt. Jag är i lite chock just nu. Jag vet inte..

Sen skulle vi iväg. På med mikrofoner och vi blev filmade. "var bara som vanligt"
Ja,
det gick ju verkligen jättelätt för det är ju varje dag man är mickad och har ett filmteam efter sig och FRAMFÖR sig. Jag är fortfarande chockad... vad håller jag på med egentligen? hahah!

Sen kom vi tillbaka och så skulle dom fotografera mig.
Det kändes mest märkligt. Stå framför en vit vägg, massa personer som man annars ser på tv går runt där framför dig och kollar på dig medans du blir fotad.

Sen satt vi och småsnackade med produktionschefen ett tag. Jag tror hon var det iallafall.
Då såg jag när hon som hade fotat mig satt och skulle redigera bilderna på mig, eller åtminstone så kollade hon på dom. Jag vet inte... vad håller jag på med, hahahahahah.

Aja, andas.

Sen åkte jag hem igen. Daniel fick ta långpass idag och jag tar ett imorgon istället.


I helgen åker jag till Linköping och det ser jag verkligen framemot. Verkligen.
Det pirrar i hela min kropp och jag är helt ofokuserad på allting omkring mig just nu.
Det känns... jävligt bra!

Jag mår såååååååååååååååååååååååååååååååååååhääääääääääääääääääääääääääääääääär BRA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0