Håll i hatten.

Idag sprang jag in på Ica och köpte hem Nutrilett Forest Fruit Shake.
Jag vet, jag vet. Jag älskar mat. Men tänkte iallafall testa ett tag. Eller ett tag..
om jag får i mig ett glas kan ju det vara bra.

Jag har ju aldrig varit ett big fan utav sådana produkter, men hey, det kan vara värt ett försök.
Men jag tänker dock inte lägga av med maten helt. Det går inte. Mat är ju underbart.

MEN återigen slopar jag:

  • Coca cola, vitt mjöl, laktos och socker.

Det känns också väldigt bra. För jag är inne i en period då jag mår illa av allting som luktar/smakar flott, socker, smet, gegg, fett. Ja, nästan allting. Det enda jag egentligen är sugen på är frukt. Men det kan man inte leva på.

Varför jag gör det här, är för mig själv. Enbart mig själv. Min självkänsla.
Förra året ungefär vid samma tidpunkt som nu mådde jag sjukt sjukt sjuuukt bra.
Jag var äckligt snygg, kände mig äckligt snygg. Det vill jag igen.

besos!


p.s 
Jag vet. Jag förvånar mig själv också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0