si?

Jag och Amanda kom faktiskt inte i säng först vid halv 4 inatt. Jeeeesus.
Somnade som en stock efter att vi diskuterat om att bli sambos. På riktigt alltså.
Vaknade imorse och hade sjukt ont i min mage. Ungefär som att jag dog.. och det ville ju självklart inte ge med sig. Ringde till min bror och fick honom att jobba istället för mig. Men jag var tvungen att tycka synd om mig själv "jag vägrar sätta mig på tåget, tänk så skiter jag på mig".

Han vill ju inte skämmas för mig så det gick för sig.

Nu ligger jag i soffan som en slappkorv och bara känner lugnet. Vilket kommer att försvinna snart.
Inte nog med det hade jag fått ett mail av en Åsa från MASTIFF (tv4).
Jag trodde det skulle vara ett mail om att vi hade kommit med i programmet.
Men hon frågade bara efter mitt personnummer. Så kul var det. Fick hjärtattack helt i onödan.

Mandis har ställt sig i kö för 5 eller om det var 6 lägenheter. Sjukt kul om vi får någon!

Komsi komsi på inflyttningsfest jao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fläskis

2009-09-17 @ 01:32:30
Postat av: juicy

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm hihih

2009-09-17 @ 19:01:08
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0