your body is a wonderland

Jeeeeeesus alltså.. jag som vaknade med världens leende imorse och allting var helt uuuuunderbart!
Tills jag skulle iväg och ordna med banken och plocka ut mina skattepengar.
Nej, men självklart har banken "dator-STOPP" och hänvisar mig till Nordea i Upplands Väsby. Är dom galna eller?
Så jag stod utanför stampandes med fötterna i marken som en femåring och blev på dåligt humör.
Skickar SMS till Natta att jag måste köpa munkar för att ta död på min sura min.
Får svar tillbaka: "Ja, jag är också sur. För din skull och jag vill också äta munkar!"

Traskade vidare till bussen där jag blev uppskrämd av King Kongs syster med barn.

Kom hem till Natta och Nicole och myste med dom, åt ravioli och till efterrätt munkar.
Mja, det är ju inte jag som fått barn och vill trycka i mig saker. Men känns nästan som det.
Idag skyller jag på kommande mens att det är därför jag vill stoppa i mig allt jag ser!

Sen vidare till jobbet. Lagom sugen på att jobba om jag ska erkänna det. Sjukt segt har det varit. Jag har räknat löner och varit fullkomligt efterbliven. Ringde Daniel för att fråga om hjälp "antingen är du efterbliven eller så är du bara trött.. vi tar det imorgon!"
Jag
behöver inget konstaterande imorgon att jag är och kommer förbli efterbliven för all framtid.
Men imorgon ska jag bli konstaterad och överöst med pussar har jag bestämt åtminstone.
Men nej, inte av Daniel. Daniel är min bror. SÅ sjuk är jag INTE!

det är tredje världskrig i min mage för tillfället. Man kan ju nästan undra hur mycket luft jag sväljer om dagarna.
Ska sluta andas.

Den här månaden kommer bli tight med cash alltså. Lika bra jag lägger upp mig på tradera på en gång!
Jag förstår verkligen inte hur jag kan ha så mycket utgifter som jag har. That's not OK!

Nej, nu skulle jag behöva kräkas. Lite som en... nej, vad hemsk jag är.

smell u later



body language


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0