är världens gladaste!

Oj! Jag har verkligen inte haft tid med allt vad som har med datorn att göra. FÖÖÖRLÅÅÅÅÅT!

Jag har hängt med världens bästa Karin och Molly i Norrtälje. (Molly, mitt barnbarn tänkte jag skriva.. haha, eh. hon är min brorsdotter faktiskt.) Inte nog med det så har min dröm gått i uppfyllelse.
Nästa vecka blir jag med hund! Min alldeles egna bebis. Jag är så kär. Åh, kalla mig tönt. Jag älskar henne redan.

"hur ska du ha tid?" Tyst nu. Jag har tänkt på ALLT. Jag skaffar inte bara för att jag är sugen.
Jag har velat i flera år och NU kan jag och SKA. Åh.

Nu är jag astrött. Har jobbat ensam 13-22. Men nu är det slut på sånt. hohoh..



Min lilla Tjorven! ♥


Kommentarer
Postat av: Sylvia

Haha orka att du tog åt dig av en välmenad fråga...

2010-04-22 @ 11:54:05
Postat av: juicy

Det är klart jag tar åt mig. Som att jag INTE skulle ha tänkt på allting innan jag skaffade hund! :) Så ansvarslös är jag inte. Men det är ju kul att du bryr dig.. ändå.

2010-04-22 @ 12:36:49
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0