Ett seriöst inlägg.

Jag har tänkt på det här länge och ville bara göra klart för er.
Jag är inte tjock. Jag skyller på mina förbannade, jävla tuttar. (puss, piffen o puffen) haha, puffen.

Alltså det här ÄR inte bara jag. Det vet jag. Men jag vill visa er sanningen om stora tuttar i stora tröjor fenomenet. Stora tröjor, gör dig tjock. Det är ett faktum. Titta själv:

1. - Den tjocka























Ni ser ju själva att tröjan putar ut lika mycket som tuttarna gör.
VILKET gör att magen ser exakt lika stor ut.

2. - Den "smala"



Nej, jag påstår inte att jag är SMAL. Men jag är fan inte tjock heller du.
Men sedär, vad lite kläder gör ändå.


/ the tjockis has left the building
p.s, och nä, jag orkade inte ha bh på mig.. helvete..


Kommentarer
Postat av: Paulina

är det någon som kallat dig tjock eller :S tycker du har fin kropp!

2010-04-16 @ 00:55:08
URL: http://mondoblog.se/paopanaxia
Postat av: Gudis

har du ingen bh där??? lyckliga jävel!

2010-04-16 @ 18:02:43
URL: http://stickitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0