Friday, I'm in loooove

Förutom att jag vaknade av ett SMS som betyder att jag måste jobba imorgon var ju inte det roligaste.
Sen att mitt vatten är avstängt 8-15 idag gjorde ju inte saken bättre. Jag RÅKADE gå på toaletten, spolade. Sen började toaletten låta som utav bara helvete. Jag trodde det skulle börja spruta ur den. Det hade ju varit något att berätta för barnbarnen. Eh..

Jag kan ju inte göra någonting. Jag måste ju åka till stan om någon timme och möta upp Kååven som har bilat i 35856h ifrån Halmstad. Halmstad.. jesus amalia. Ja, och då är det ju kul att min dusch fungerar. YEY! Nej.

Det blir tacoskväll ikväll. Det slår aldrig fel.
Men fan asså. Det är inte ens liiite ok att jag missar Bullens kalas imorgon.
och hennes kompisar som ÄLSKAR mig! hahaha hehehehe. Går ju att disskutera.
Så nu kommer dom säkert tro att jag inte VÅGAR komma.. ojoj om jag vågar.
Men att vara lite äldre och försöka driva en restaurang har ibland sina nackdelar det med.
Sorry girls. See you next time.

.. åh nej. Nu har jag svenglish dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0