GIZMO!



Någon vacker dag här framöver blir jag med papillon. Ja, eller Gremlins. Dom är ganska lika varandra. VISST!?
Fast jag ska iallafall ha världens sötaste. Men tat lugnt vänner. Innan jag HAFFAR ska allting klaffa.



Jag smälter.

och nej. Jag ska inte ha min hund i väskan (som mormor alltid hade) och jag tänker inte klä på den kläder heller.
Sa jag det att jag HATAR människor som gör så? Igår såg jag en tjej i Hammarby som hade en liten chiuahua. Ah ni vet, råtta. Som hade kläder och hon bar på den. HELA tiden. Jag vill spotta henne i ansiktet.
Så mycket gillar jag människor som inte fattar att en hund är en hund som kan GÅ SJÄLV. SKA GÅ SJÄLV. Jalla, nu har jag aggressionerat mig klart.  

Åååååååååååååhhh. Alla skaffar man och barn. Jag går i hundtankar.
"du kommer aldrig ha tid för någonting!"
Jag kanske inte vill det. Tid för att supa? ELLER? Jag tar ju med mig min puppylove i väskan på krogen. Såklart.

*nörd*


Kommentarer
Postat av: Jennfer!! <'3

Hej är du intresserad av att köpabloggdesign och header gjord i PH för 20 kronor?

Mejla [email protected] för mera information, + har jag gjort Emmmpaa.blogg.se ´s header och design!!!

2010-04-15 @ 21:32:42
URL: http://hamiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0