Gudars!

Alltså. Jag hade ju bestämt mig för att jag inte skulle börja sola solarium igen.
Men jag har inte kunnat hålla mig för att jag kräks på den vita nyans min kropp har (haft).
Jag solade 20 minuter igår efter att jag och L hade hälsat på min mamma. Det var verkligen jätteskönt.
Hände inte speciellt mycket, men ändå. Tänkte att jag idag OCKSÅ skulle sola efter att jag och L hade fikat på Odenplan. Solade 30 min. Vilket för mig också kändes lite väl långt. Men det är lätt att vara efterklok!
Som vanligt om man heter Josefine.

Jag kan tala om att jag knappt kunda duscha idag för att mina tuttar gör så jääävulskt ont, min röv gör jääävulskt ont och mina ljumskar ska vi inte ens tala om. Aj aj AJ! Mitt eget fel. Men just nu lever jag på mottot; HELLRE RÖD ÄN VIT! Och hellre har jag bränt mig NU i april och slipper det igen senare. Capisch?!

Inte nog med att jag höll på avlida så ringer Stefan också.
Även fast jag försökte avstyra samtalet så skulle vi fortsätta prata TYDLIGEN, "jag behöver prata av mig!!!"
Vet ni vad han/Du berättade? Att hans mamma tror att vi kommer bli tillsammans.
Det är helt sjukt. Skulle det hända så är det för att jag ligger i koma och Stefan inte har hittat någon annan så han tar mig för att verka snäll men ligger med andra. Eller tvärtom. Fast jag skulle nog inte ens hälsa på honom på sjukan. Nej, vad hemsk jag är. Men Nej. Jag och Stefan kommer ALDRIG bliva ett par.
Bara tanken på det gör mig rädd.

Jag har nu för tredje gången kletat in mig med After Sun.

är lite gasig med.. åh, orkar inte.


Kommentarer
Postat av: Karin och Molly

Men jag ska bara fylla i döhuden!! Inga konstigheter! Molly lår ju ha era gener och slippa göra det!! Puss

2010-04-05 @ 10:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0