HOLY-MOTHER-AF

oooookeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej. Jag är nog lite arbetsskadad ändå om jag får säga det själv.
*Även fast jag skulle varit ledig idag, så jobbade jag. Höll i personalmöte.
Eller ska jag vara ärlig så fick nästan Maja hålla i det. HAHA. Jag satt mest och nickade.
Sen skrattade vi och tyckte att min bror var konstig som drog upp massa konstiga metaforer om saker som inte ens hörde till det vi pratade om. Så vi blev både blinda och döva.

Nu kommer jag på riktigt att vara ledig i två veckor. Ni förstår inte hur sjukt det känns i mig just nu.
Jag ringde till Katarina (som min valp bor hos) idag och berättade att jag kan hämta henne imorgon. Ja, alltså Tisdag. Jag ska alltså hämta henne tidigare än planerat och jag är sjukt jävla, bajsnervös.
Jag blir liksom... mamma, hundägare. Alltså.. En annan människa. Nej, jag skojar bara.

ANYHOOOOOWWWWWW!

Nu är det dags för sängen.

NATTIIIII MIN SKATTIIII

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0