Hur kunde jag eveta det var en bomen?

Hej hej, hallå dagboken. '

Idag har jag varit på promenad. Slängt ALLA flaskor ifrån min födelsedag.
Köpt ännu mer hårfärg. Vilket jag skulle låtit bli. Eftersom att nu måste jag göra det imorgon igen.
Jaja, ångest.

Sen lagade jag mat. Mm m mm! Lax i ugn. Två laxfilér, morotsstänger, sparris, lite pressad citron över och citronpeppar. Skjuts in i ugn! MYCKET gott. Och en avokado till. På riktigt. Jag skulle kunna leva på det!
Så när lönen kommer ska jag fylla frysen med lax. Eftersom att jag inte är sugen på kött längre.
Har bara fisk och kyckling i frysen. Men jaha, det var ju intressant för er att veta.

Nu börjar jag verkligen lida utav närhetsbehov. Det är verkligen jättejättejobbigt.
En annan rolig sak är att jag fick en orgasm i sömnen inatt. Igår natt.. eh. SJUKT coolt. Eller ja, mer skönt.

Okej, hejdå.
Nej, one last word.
Hugh Jackman, JÄVLAR VAD SNYGG HAN ÄR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0