"I love you, and you.. and you.."

Okej, det bästa sättet att vakna på är ju inte av att vara ledsen för någonting som inte ens hänt på riktigt.
Jag drömde att jag kom på min kille med en annan tjej, in action. Helvete vad förbannad jag blev.
Först drog jag handflatan i hela hennes face. Sen gick jag fram till honom och drog den 2131 ggr i hans face. Jag kokade av ilska. Min mage vred sig. Jag lämnade rummet och drog igen dörren efter mig.
Han gick inte ens efter. Då vet man.

Den här typen av svek är fan oförglömlig. Å, nej. Jag skulle aldrig ta tillbaka någon som gjort en sådan sak mot mig. ALDRIG. Ni kan säga vad man vill "du kan inte säga så först du varit där, och är så kär" Eh, jo.
Jag har varit där. Så jag vet precis vad jag snackar om. Ni är bara svaga som stannar kvar.

Sagt det förr, säger det igen; jag låter mig ALDRIG bli ett offer inför en kille. Då är han inte värd mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0