Memories

Folk brukar ju snacka om sin "första kyss" hit och dit.
Jag har alltid sagt att det alltid var med min POJKVÄN på lekis. För jag vet att vi hånglade loss som vildar.
Även om vi var små. Vi gjorde det t.o.m i lågstadiet. Men ja, jag var en pervounge när jag var liten också.

MEN inte först nu gick det upp för mig att jag kanske skulle ta ett senare tillfälle som den riktiga kyssen.
Och varför jag ens kom på det. Jo. (Facebook är räddaren i nöden och döden)
Min status: "äh, kyss mä!" och vem gillar den statusen? Jo mitt första hångel offkårs!

DET mina vänner fick mig att skratta och jag flashades helt plötsligt tillbaka till den där eftermiddagen då vi var hemma hos Björn allihopa och jag ska in på toaletten, men blir inknuffad, tryckt mot handfatet och får en tunga i halsen. Jag tror allting gick ganska snabbt. "jag gillar dig" sa han.
Men jag visste ju att han sa det till alla mina andra tjejkompisar han också kysst.

Hahah, åh. Ljuva, fina ungdomstid.

Kommentarer
Postat av: Arnragne

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-02-15 @ 10:13:12
URL: http://arnragne.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0