morr voff vavv!

Looong looong day. Mötte upp Mandis på tåget, sen åkte vi till Märsta för att möta upp min mamma. Sedan promenerade vi vidare till Alanya och käkade Turkisk mat. Jäääävligt gott. Tack mandis för maten! ;)!
Efter var det raka vägen till buregatan och hämta min lilla puppylove.
Min mamma bestämde sig promt att KLÄ PÅ min hund. Jag blev skitförbannad. "HON MÅSTE" säger mamma. Vadå måste? Sen när MÅSTE en hund ha kläder? Jag skämdes otroligt och slet av henne den stickade tröjan så fort jag kom utanför dörren. Tågresan gick faktiskt bra även fast hon knappt aldrig lämnat huset, hah.

När vi väl kom hem till hooden så släppte jag henne och hon sprang och var lycklig. Hon ville iopfs springa och jaga ett joggande par men då fick jag hojta på henne "STANNA TJORVIS" Jag älskar min tjorv alltså. Korv-jävel!
Å jävlar den som frågar om "är hon en chiuhahauhhauahhha?" Nej, hon är en pitbull.

Nu sitter Amanda på golvet och leker med henne. Eller.. vet ni? Tjorv är 12 veckor gammal. Hon har fått en giraff. Hon juckar sönder giraffen! VADFAN.. varför ska jag få en snuskhund för? haha.. Jävlar alltså.
Sa jag att hon är en tik? En flicka. Nej, men det är hon.

Okej, jag lovar. Jag ska inte skriva om min hund varje dag. Cp-bloggen goes Hund-bloggen.
Eh, naaaaaaj.

Nu ska jag kasta den vibrerande råttan till min lilla håriga kiddo.

Jag blev kallad för spinkis igår. AHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0