Sleep-less-night

Minst sagt. Jag ska sova. Ja, mamma jag ska. Nej, juste. Jag har ingen som säger till mig om något.
Ok, mina föräldrar har aldrig ens behövt säga till mig om något, såatte. Eller jo, att vara tyst på lektionerna. När jag gick i skolan. Vilket var hundra år sedan. Varför ordbajsar jag bara en jävla massa nu för?
Jag vilke något. Frågan är VAD?

JO.. min fis nyss påminde mig.

Allting jag vill äta och borde äta KAN Jag inte äta pga IBS. Alltså förstår ni hur sjukt det är.
Jag ska inte äta nötter(!!), inte lök, inte fibrer, inte fullkorn. Alltså ingenting.
Sen så äter jag varken mjöl eller mjölkprodukter heller.
Juste, jag älskar LÖK. All lök. Men det kan jag inte heller äta. Då fiser jag ihjäl mig. På riktigt.
Fråga Stefan. Sist han var hos mig så var jag ledsen och sa mitt i en lång fis: "ÄR DET KONSTIGT ATT JAG ÄR SINGEL!?" Han blev bara livrädd för mig och min konstiga mage som reagerar på ALLT!
Jag kan inte ens äta vanliga chips, surkräm&lök för att det just är, lök i. ok, surkräm också iofs.
Nej, men jag ska sluta äta helt så kanske man slipper gaser. Leva på vatten.
Vatten och lax. Åh, då kanske jag en vacker dag ser ut som Kenza. Yeah, i wish. Hon är nog en av Sverige's vackraste jävla människor. Jag älskar henne! Fast hon gör mig röksugen.

Men förstå hur det känns, jag måste tänka på ALLT jag äter. Och tror ni att jag har den tiden eller ens den karaktären i mig att jag kan det? Det blir mitt nya mål. GRÄNSER JOSEFINE. Det finns sådana med. Ibland.

Jag vet bara inte vart jag ska börja. Jag har alltid ätit bra. Men tydligen inte bra för min mage.
Sen ska jag ju dricka HUNDRA liter vatten om dagen också.. eller nä, inte hundra. Men 2. Det är iofs en lätt match. Men okej, nu börjar mitt nya liv. För 30523858588452895895894289e gången. Det gills det med!

Mitt mål är att vakna en morgon utan känslan av att jag måste släppa mig.
Det är inte kul att försöka vara en fin kvinna som måste släppa sig i tid och otid. Helvete.

Att jag åt en 90g idag har vi glömt imorgon. Okej?





En typisk "lök"-mage. Men det ska vi.. eh, JAG råda bot på.
GODNATT, tjintjong!


Kommentarer
Postat av: mathias

fyfan va du är sexig bby<33333333333



blir så kåt bara för jag kollar på dig ett snabbt ögonblick<3333



adda gärna min msn ;)



puss<3333333333

2010-04-16 @ 23:15:54
Postat av: juicy

vem är du? blir rädd

2010-04-16 @ 23:44:47
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Armanagnes

Very useful information. Thank you!

2011-04-12 @ 21:44:21
URL: http://armanagnes.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0