*arrrrggh*

Tänkte börja inlägget med något riktigt äckligt: Min hund spydde bajs idag! Såg så ut iallafall.

Det här kanske blir ett fluminlägg. Men, who cares egentligen? Jag är ju som jag är.
HELT UNDEEEERBAR! Som Askungen herself hade sagt.

Somnade kl 6 imorse. Vaknade 11. Gick på en promenix trött som ett as.
Kom in, käkade frulle, kollade lite film och bara chilla och tvärslocknade.
När jag vaknade? Mjao, vid 4 tiden skulle jag tippa på. Herregud.
Jag orkar inte med dessa mörker längre. Det är mörk heeeeeeeela tiden och jag blir nästintill deprimerad och jag gillar inte riktigt att vara deprimerad. Hade jag ägt ett pass och haft ett cashflow nu så hade jag tagit en sista minuet på dirren. Helt seriöst! Eller ja, någon annastans. Där jag hade fått pussat loss mig lite (mycket.)
Inte nog med det så börjar näsan min rinna igen. Ska det liksom aldrig ta slut? Jag bara undrar.
Och fryser gör jag. Hela fuckin' tiden. Vilken klag det är från min sida idag. Men jag känner för det.
Borde ha fått jobba idag också. Helt enkelt! Jag vill. Behöver kramas på mina ungar lite.

A-M från jobbet ringde idag. Hon är så skön. Hon berättade att dom hade tjaffsat lite om mig mellan avdelningarna. Man är ju som sagt jääävligt eftertraktad alltså. Men det är uppiggande att veta!
Hon avslutade samtalet med "pusshej!" så jävla skönt tycker jag! Hahah..

Alexo kommer hem den 8e (på natten) så vi kommer inte ses först den 9e. Jag kommer stå och knacka på dörren halv 8 på morgonen alltså. Lovar. För nu ska jag tydligen jobba klockan ÅTTA den 10e. Dagen efter alltså. och typ kl 8 everyday efter det. TACK och LOV så har jag ju helgen ledig! Men vad gör man inte?

aaaaahhhh, kan mitt näshelvete sluta klia! Nu blir det till att proppa i mig vitlöksklyftor. Ja, jävlar.

Snygg som fan känner jag mig också. Leggins som går över naveln och en rosa tischa som nästan blir till en magtröja tack vare mina mjölkbomber! Och lite fettigt, ruffsigt hår. Damn I'm fine!

Nåja, nu är det Jönssonligan på SF-kanalen. Ja, jag är besatt av den kanalen. Tack, I knooooow!

Buobä. Jag vill bara bli omfamnad av den stora famnen nu som befinner sig far, far away.
helvete...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0