FINALLY!

Igår hade jag sjuk blogg-stinens och så fungerade självklart inte blogg.se som det skulle!
Var det bara jag som inte kunde logga in på hela dagen/kvällen? SYND!
Och nu har jag tillochmed glömt bort vad det var för "intressant, roligt och spännande" jag skulle skriva. Förmodligen ingenting, eftersom att det inte hänt något speciellt just nu. Jag ba väntar.

Jag kan tala om att jag börjar att få liggsår. Blev ju hemskickad från jobbet igår efter att ha jobbat två ynka timmar. Mer orkade jag bara inte. Känner mig som en vandrade bacill. Och det är jag väl. Hur länge kan man vara förkyld egentligen? Och hur kul är det att inte kunna sova för att man inte kan andads? Helvete. Inte så jävla roligt. Skulle ju hellre vara frisk och få hångla friskt. Men det får vänta.... hehe. Inte alls frustrerande.

Drömde att jag var utomlands inatt. Inte nog med det så drömde jag i drömmen. Ni vet såna där sjuka saker som bara händer just i drömmar. Men whatever! HAHA, juste. Jag drömde också att jag inte var blond längre. Och jag grät. Jävligt roligt. När jag vaknade och såg att jag faktiskt är asblond på riktigt så var det ett lugn som gav sig på mig. SKÖNT.

Nu börjar jag bli lite hungrig. Vad ska man äta idag då? Lussebullar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0