frustration och längtan

Jag vill inte hålla på tönta mig och så där va. Men jag måste ju spotta ut det jag vill ändå.
Men det här är ju sjukt jobbigt. Litegrann iallafall. Att träffa någon, klicka till tusen och sen vara ifrån den människan i TRE veckor. Det går liksom inte att ringa eller SMSa och bara: "Du jag kommer till dig nu!" det går inte. Och hur kul är det då? Nej inte så jättekul. Det går inte ens att ringa bara för att höra rösten lite snabbt.

Sen så är det ju å andra sidan fruktansvärt SPÄNNANDE om inte annat med den här väntan.
Med spännande menar jag att det är intressant, det är pirrande, det är helt enkelt heeelt okej!

Sen har jag inga nojjor med den här människan heller och det är fruktansvärt, fruktansvärt skönt.
Ni som vet vad för slags nojjor jag snackar om, ah, ni vet vad jag snackar om. Det är inte kul.
Men jag har INGENTING. Det är fett! Bazinga helt enkelt.

"När man träffat någon som verkligen är intressant på riktigt, då blir allt omkring ointressant!"



Kommentarer
Postat av: a

är du kär? :)

2010-12-21 @ 17:19:30
Postat av: juicy

Vem undrar?

Men svar på din fråga.

nej, jag är inte kär. Än.

Jag är väldigt, väldigt intresserad!



:)

2010-12-22 @ 22:06:54
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0