helvette råå

Nyss hemkommen ifrån min kusins 11-års parttaj! Nom nom. 
Det bjöds på kallskuret och massa fika efteråt. Vilket jag INTE skulle ha rört. Inte ens maten.
Jag tror jag har hamnat i den här onda cirkeln igen då jag har ont i magen så fort jag äter någonting.
Jätteroligt... Nej, inte direkt nej. Jag vill kunna äta normalt utan att få sjuka kramper och kallsvettas som en gris. Men det är ju som vanligt. Aaaaaaallting kan ju inte vara perfekt. KUL!

Sitter och surplar på en samarin. Det KAN ju kanske hjälpa. Troligtvis inte.

Nej, shit vad trött jag är. Jag har egentligen inget annat roligt att säga.
Jag och min faster tycker lite synd om Anna-Karin eller vad hon heter i Bonde söler fru.
Hon kan ju aldrig någonsin få hångla med den självkänslan hon har. Stackars, stackars människa. Jag vill bara krama om henne och typ styla om henne lite.

Hm... jobb imorgon Börjar 07:30, yey. DAGS ATT SOVA. Tidigt idag. "Tidigt".

-21 dagar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0