Hepåre!

¨

Okej. Amanda här, eller Mandis, Mandhoe, som Jodie kallar mig. Hon ville att jag skulle skriva ett roligt inlägg om henne. Men, jag är inte rolig. Så jag tänkte istället skriva om Josefine. Så som jag ser henne.

Hon rapar som en man, pillar sig mellan benen ganska ofta, sjukt bra på att ge oralsex (det kan jag intyga, jag har säkra källor.), kan dricka öl som bara riktiga män och kvinnor gör, har väldigt stora tuttar som man får ha som kudde om man nu vill det. (Sjukt mysigt, ni borde pröva), skrattar väldigt mycket (men inte så att det blir jobbigt, ogillar folk som gör det, man kan inte vara glad hela tiden). Hon har en sån jävla stark karaktär att jag ibland vill vara som henne. Okej, nu ska jag inte överdriva här, men vem vill inte vara som Josefine liksom? 



Hon är även min bästa vän, och jag älskar henne sjukt mycket. PUSS!





Kommentarer
Postat av: juicy

GULLE GULLE DIG MANDIS!!! <3

2010-12-23 @ 02:26:26
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0