men shallas!

Två veckor. Två fuckin' veckor så har man utväxt igen. Det här är ju heeeelt sinnessjukt!
Jag orkar egentligen inte vara en blondin trapt i en brunetts kropp. Rättare sagt: En blattes kropp.
Jag får liksom stå ut med att fixa utväcten så här ofta. Men det suuuuuger! Varför kan inte jag få en SNYGG utväxt? Det vore jävla snällt Tomten. Men nej nej. Skit i det då.

Och nej, jag ska inte bli brunett. Måste hålla mig över nyår. heheh..
För min egen skull asså!

På riktigt, har ni varit ute idag? SHITTABULL vad kallt det är! Kunde knappt röra näsan när jag nyss kom in. Jossan med röda mulen liksom. Apråpå rött. Julafton. På flera år ska jag vara med mamma på självaste julafton. Det blir typ hon, jag, mormor och alla hundarna. Hahahah.. så jävla kul. Kan bli livat!
Juldagen blir det nog firande med pappa. Men det är frågan asså... hm. Sen så ska vi fira Daniel som blir 23. Lite kalas hemma hos karln med massa folk. Sen har vi drinkbord på KC. KAn ju smått erkänna att jag inte är JÄTTESUGEN. Men, det kommer nog med tiden. We'll see.

Hm.. men nu då? Och ingen julmurre har man hemma heller. Det är inte lätt när det är svårt.
Inte nog med det så åker vi typ på fetingstryk i hockeyn. KUL JUL det med!

Men shit, depressed jag låter.... need some love asså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0