aouch boobi aouch

För your information så har jag inte haft BH på två dagar. Bränn BHn liksom.
Jag har helt enkelt inte orkat och har helt enkelt inte haft behovet direkt.
Men idag är det verkligen, VERKLIGEN kallt ute. För fast jag har en långärmad tischa OCH vinterjackan på mig så frös mina nipples bokstavligt talat IHJÄL. Det gör fortfarande sjukt ont. Som att någon har bitit på dom ett helt dygn ungefär. Jag vill gråta. Fast det gör jag inte. Det ska göra lite ont. Smärttröskeln är ju ganska hög så att säga. Men ändå, känns inte helt bekvämt om jag får säga det själv. Stackars, stackars Josefine.

Eller ja, stackars mina tuttisar. Gullisar. Tuuuut, tuuuuut.




Det där är inte jag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0