"ont i halsen"

Jag borde faktiskt ligga och sova just nu om jag ska vara ärlig.
Men det gör jag inte. För jag är sämst. Not. Men lite då...

Igår hängde jag i Kista/Tensta som sagt med Alex. Först vandrade vi igenom Kista centrum i letande efter ett par badbyxor till honom. Hittade vi det? NOPE. Folk tycker väl inte att man ska köpa badkläder mitt i vintern helt enkelt. Sen shoppade han iallafall loss lite kameraprylar inför sin resa som han gör IDAG. Mfuckah...
Mexico liksom. Skön han är. Han har lovat att köpa en sombrero, en poncho och försöka fixa en åsna och en musche och ta en bild till mig. BARA mig. För att jag är grym, okej? Jag bara är det. Så jag är värd en sån skön bild. Vilken julklapp det hade varit! Speciellt om den där 2 meter långa människan sitter på den lilla åsnan och doppar fötterna i marken. HA. Det skulle vara så underbart. Något att se fram emot.

Sen blev jag bjuden på mat från 'Gott Gott grillen' i Tensta. Jag hoppades på att få en skymt av ADAM TENSTA. Men det fick jag ju iiiinte.. asdåligt. Och inte nog med det blev jag väl halvt MATFÖRGIFTAD på kuppen.
Stackars Alex som skulle bjuda mig på Gott Gott-mat. Istället fick jag spendera en kvart på toaletten.
Just nu ser jag Annie, Amanda, Maja, Sandra och Anne framför mig hur dom sitter och skrattar åt mitt elände. Min mage alltså. En jävla SKITmage e vare e! Skön tjej liksom.

Sen kollade vi på film. HAHA frågan är nu vilken vi började med? Shit. Bra minne. Men shit, är jag helt jävla gone eller? Juste. Det var någon film med Jamie Foxx och Gerrad Butler. Helt sicko! Sen kom ett HIMYM-avsnitt. Efter det "försökte" vi kolla på Twillight - Eclipse. Gick ju bra. Not. Speciellt inte med mig heller som försökte förklara vad som hänt i dom tidigare filmerna för Mister "jag-kollar-inte-på-twillight-filmerna-men-för-din-skull"!

Sist men inte minst kollade vi på 'Inception' som jag inte alls fattade ett skit av. Sen somnade jag. Totaldäckade. Jag vill inte ens veta hur mycket klockan var då. När jag vaknade idag (3 timmar senare) så hade jag ingen röst.

Nåja. Han är grym den där. Den här.



Nu sticker han till Mexica i 3 veckor. KUL FÖR HONOM LIKSOM!

Och nu ska jag sova. eeeeeeeeeehehehehe..

Kommentarer
Postat av: Anne

1. 2 meter lång? Bra Josie!

2. Din mage haha

3. Inception är GRYM! Dock bör du nog vara pigg och vid medvetande när du ser den ;)



PS. Hoppas du mår bra på lördag! pussigull

2010-12-15 @ 17:08:23
URL: http://annerosenqvist.blogg.se/
Postat av: juicy

JAG VET! Dom växer ju inte på träd direkt.

Min mage håller fortfarande på.. vettefan vad det är nu asså ;S JAG ORKAR EJ!



DET HOPPAS JAG MÄÄÄ!! pussigulllull

2010-12-15 @ 22:47:11
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: amanda

hahahhahaa så jävla kuuuuuuuul

2010-12-17 @ 11:15:50
URL: http://lovehangover.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0