zzzzznoooooor

Å heeeeej heeeeej, jag lever än! Ni blir fan inte av med mig.
Hörde om bombningen igår. Sjukt ju. Lilla mellanmjölksland, vad ska hända med oss?

Synd.

Vilken röjjig helg jag haft. Not.
I Fredags blev jag bjuden på vin och massa kinamat och Idol-final. Tack Jay för att du vann. Och tack att Olle och Andreas fick visa sina fejjs i rutan igen. Jag blev glad... i trosan. Liza var snortrött och med det så låg vi i säng vid 00:00.. asså shiit, inte ens en vardag lägger jag mig så tidigt. Men det roliga var att jag somnade DIREKT.

Lördagen var ungefär likadadan. Fast med FEM filmer varav två stycken var 'Peter Pan' och 'Snövit och de sju små dvärgarna'. Disneys alltså. Sen blev det 'Bröderna Karlsson', 'I love you Pillip Morris' (för 3e gången.. love it) och till sist 'Sex and the city' den första. Och jag har bölat till allihopa. Varför det? Är jag ett vandrande hormonmonster? Because? Nåååååväl!

Jag tycker så synd om min patte och vågar knappt duscha.

Idag (om jag orkar) ska jag fixa min utväxt så jag är snygg till Luciafirandet på jobbet imorgon. Ska försöka hitta mina SKÖNA tomte-mössa som jag gjorde i högstadiet. Kan bli fett. Den är faktiskt snygg! Undrar varför jag slutade att sy? Juste, fett boring.

Nåå, tredje advent! Vart fan är mina lösseböllar!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0