ADIOS, CIAO!

Jag har fuckat mitt internet hemma så ni kommer knappt se röken av mig på ett tag kan jag ju meddela nu på en gång. Ja, alltså. Ja.. Mitt modem klappade lite. Tog ut det för första gången någonsin, stoppde in det igen, tog ut det igen och kikade in i USB-hålet. OJDÅ.. två "piggar" som är böjda inåt. VAD KUL!
så ja, jag har inget internet så hejdå.. dö.

Nu är jag hemma hos min fru och kommer vara här tills på onsdag.
På onsdag drar jag till Sandviken igen. Jag ska klippa giraffen. EEEEEEHEHEH.. ska bli roligt.

Nej, men. Ha det så bra. Vi hörs om ett år!

Kommentarer
Postat av: Anne

Du åker hemifrån för att du inte har internet. THAT'S what I love about YOU! hahaha puss

2010-02-23 @ 09:38:16
URL: http://annerosenqvist.blogg.se/
Postat av: Stefan

Den sällsynta rasen Josefinus rektalus emigrerar alltid till länder med mer internet. där förbrukar hon sedan internet tills alla piggar i alla modem är böjda, och gör om samma sak ännu en gång och flyttar någon annanstans.



Detta repeterar sig enda tills dess att hon glömmer att äta något mer än metanframkallande chips, vilket leder till att hon ofta svälter ihjäl sig själv av ren dumhet. .... "..." :Ä

2010-02-23 @ 21:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0